با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش گرایش مشتریان به این سخیف از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری قابل پروا تبدیل شده است. عوامل زیادی هستی دارد که باعث میشود یک سایت فروشگاهی را خوب” قلمداد کنیم. طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به نوع ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری همیشگی تبدیل کند.

همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین شیوه پیشباز فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز راستگو است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

طراحی سایت فروشگاهی

وبسیما، سلیقه خریداران آنلاین را میشناسد

آگاهی وبسیما از متدهای طراحی یک وبسایت فروشگاهی و وانگهی آشنایی با همگی جنبه ها و بحران های کسب و کار آنلاین، این مجموعه را به انتخابی راهبردی و بی مثال در طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین تبدیل کرده است. ما در وبسیما به وثیقه تجربه چند ساله طراحی وبسایت های حرفه ای فروشگاهی و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، شما را در افزاینده کردن دیاگرام فروشتان و کسب کامیابی در این مقوله همراهی میکنیم.

آژانس خلاقیت وبسیما طی جلسات مشاوره تخصصی به شما کمک میکند الی ورودی مطمئن و استوار به این گستره داشته باشید. نخستین نقطه تماس مشتری با شما وبسایت شماست؛ بعد میطلبد که تمرکزی کامل در این گویه داشته باشید تا ضمن تثبیت برند کسب و کارتان، کیفیت را به کاربر القا کرده و آنها را به مشتریانی همیشگی تبدیل کنید. البته کامیابی کامل در این راه نیازمند استفاده از تکنیک های مختلفی ست که در تخصص تیم بازاریابی دیجیتال وبسیماست. از این رو برای شما گذرگاه صریح و هدفمندی را در دنیای آنلاین ترسیم خواهیم کرد.

سایت های فروشگاهی به سرعت رو به پیشرفت هستند و استانداردهای UI و UX آنها همواره در حال بهینه شدن می باشد. آژانس خلاقیت وبسیما نیز با تسلط کاملی که بر این سوژه دارد همواره جدیدترین امکانات یک سایت فروشگاهی که مایه افزایش فروش میشوند را در سفارشاتی که اخذ میکند اعمال می نماید. در ادامه به شناسایی اختصاری چند باره از معیارهای طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم:

پروموشن ها در صفحه اول
صفحه نخست یک سایت فروشگاهی ویترین اصلی آن است. پیشنهادات ویژه، تخفیف ها، جشنواره های فروش و… باید در چهارچوب جذاب و استاندارد به بازدیدکنندگان شناسایی شوند. بدین ترتیب کاربران با منوی جذابی از محصولات روبرو میشوند و آنان که پیشنهادات را پسندیده خود میدانند، خرید لذت بخشی را تجربه میکنند.

محصولات مرتبط و پیشنهادی
محصولاتی که با عنوان کالاهای مثل در صفحه یک فرآورده به کاربر توصیه میشوند، بخت نکوداشتن برای خریده شدن دارند. چرا که هم زحمت جستجوی بیشتر را از دوش کاربر بر میدارد، و هم خریدار دربایستن به تعبیه آن را در خویش دریافتن میکند. لذا هستی قسمت کالاهای پیشنهادی یکتا از تقسیم های ضروری در سایت فروشگاهی است.

طراحی فروشگاه اینترنتی

قابلیت جستجو و پالایه کردن محصولات
هر فرآورده مشخصات زیادی مثل بخش بندی، رنگ، ابعاد، وزن و… دارد که ممکن است با چند فرآورده سایر یکسان و یا با تعدادی متفاوت باشد. اینکه کاربر بتواند از وسط هزاران کالا، فرآورده مورد نظرش را به راحتی پیدا کند، به کارایی قابلیت جستجو و فیلترگذاری محصولات بازمیگردد. وبسیما در طراحی سایت فروشگاهی یک باکس جستجوی قوی را تعبیه کرده الی خریداران بتوانند به شکلی سریع و راحت فرآورده یا محصولات باره عقیده خویش را پیدا کنند.

جزئیات محصولات
قسمت جزئیات فرآورده در واقع قابل مطالعه ترین بخش سایت فروشگاهی است. اینکه مشخصات کالا به چه چهره مطرح شود نقش مهمی در جایگاه سایت فروشگاهی در موتورهای جستجو مثل گوگل دارد. شما میتوانید در این قسمت علاوه بر اطلاعات فنی محصول، مطالبی مثل دستورکار به کارگیری آن، شیوه ساخت کالا، روش تعمیر در چهره ویرانی و… را منتشر کنید الی بدین ترتیب بازاریابی محتوایی موثری برای سایت فروشگاهی خود سپریدن دیتا باشید.

روش های پرداخت متنوع
فراهم کردن روش های پرداخت گوناگون برای کاربر اعم از پرداخت آنلاین، حضوری یا… علاوه بر تسهیل روند خرید کالا موجب جلب اعتماد خریدار میشود.

طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

لذا وبسیما در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بستری فراهم میکند تا کاربر با دست کم شمار تراکنش اقدام به پرداخت آنلاین کرده و کالای خویش را اخذ نماید. سیستم پرداخت فروشگاه های اینترنتی طراحی شده بدست وبسیما می تواند به درگاه همگی بانک ها و سیستم های پرداختی متصل شود.

نظرات کاربران
یکی از مواردی که افزایش اعتبار یک سایت فروشگاهی را به دنبال دارد، بها دادن به قسمت نظرات کاربران در ارتباط با فرآورده است. گفتگو بین کاربران باعث میشود که صفحه مربوطه همواره بروز نگاه داشته شود و جایگاه خویش را در گوگل حفظ کند. فعال بودن تقسیم نقطه نظر ها تاثیر به سزایی در بازدید کاربران از سایت فروشگاهی شما دارد.

سبد خرید داینامیک
سبد خرید یگانه از پرکاربردترین تقدیر های سایت فروشگاهی می باشد. کاربر باید بتواند به راحتی نمونه ها سبد خود را حذف یا اضافه کرده و مشخصات آن ها را ویرایش کند. وانگهی تماشا هزینه نهایی فاکتور، تخفیف اعمال شده و… از مواردی است که باید در سبد خرید سایت فروشگاهی خوب در عقیده گرفته شود.

گزینه های روش ارسال
هرچه مسیر های اکثریت برای ارسال کالا به کاربر توصیه کنید، احتمال فروش نیز افزایش خواهد یافت. وبسیما نیز در طراحی سایت فروشگاهی طریق های گوناگون اخذ کالا را با بشمارآوردن هزینه های ارسال مربوطه پیاده سازی میکند. وانگهی می توانید روش های ارسال مجانی و زمانبندی ارسال را هم در این سیستم پرکار نمایید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : فروشگاهی ,سایت ,طراحی ,کاربر ,فروشگاه ,وبسیما ,سایت فروشگاهی ,طراحی سایت ,فروشگاه اینترنتی ,فروشگاه آنلاین ,بدین ترتیب ,سایت فروشگاه اینترنتی ,آژانس خلاقیت وبسیما
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دبیرستان شهید مطهری عکس العمل های به کشف خیانت همسر دنیای دوست داشتنی دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی زنانه ترین ناگفته های حوا ghasem علوم تربیتی دانلود اهنگ بهنام باني دانلود موزیک iptasvir