با افزایش تارنما های فروشگاهی و در ضمن افزایش رغبت مشتریان به این سبک سفارش، تارنما فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر پای بست، عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب سپریدن شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.


سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل سپریدن می شود. پیمان گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند کارایی خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از عقیده موتور های جستجو مشابه گوگل پسندیده باشد. طراحی سایت حرفه ای  به چهره صحیح و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و بعد از آن شما با قرار دادن محتوا پسندیده می توانید به منظور خویش (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.
شرکت طراحی سایت وب وان با سهم گیری از نیروهای خبره و کارآزموده طراحی  تارنما را با رعایت اصول سئو سپریدن دیتا و سایت طراحی شده بدست این تیم، درباره سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت.
همچنین شما می توانید در دوره جامع تعلیم سئو وب وان نیز شرکت کنید لغایت دانش خویش در گویه سئو را افزایش دهید و خودتان سئوکار سایت خود باشید.

سایت فروشگاهی موفق
قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خود قرار دیتا و انتظارات احتمالی آنها را گمان بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین خاصیت های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و پسندیده برای محصولات، سادگی به کارگیری سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و . می باشد.
 

امکانات باره دربایستن در طراحی سایت فروشگاهی
سیستم سبد خرید
دسته بندی محصولات
قابلیت پیوندیدن به درگاه بانکی     
اطلاع از خرید به چهره ایمیل
طراحی سایت ریسپانسیو
قابلیت ثبت نظر
امکان سنجش محصولات
امکان فیلتر کردن محصولات بر بنیاد خاصیت های دلخواه
روش های خرید و ارسال
مدیریت حساب های بانکی 
لیست علاقه مندی ها
حساب مجازی
مدیریت سفارش ها و پرداخت ها
برنامه چاپ اتوماتیک سفارش
یکسان سازی با برنامه حسابداری و انبار داری
امکان اعمال تخفیفات
مدیریت واحد های پولی
سیستم b2b
امکان درج قیمت متفاوت برای نوع خاصی از مشتریان

طراحی سایت شرکتی

امکانات و ویژگی های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این ویژگی ها عبارتند از:
دسترسی آسان و تند به فرآورده در طراحی تارنما فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو نیرومند نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به تارنما و برند شما پرتو منفی گذاشته و گمان کردن اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. فلذا وب سایت فروشگاهی باید حائز ساختار استاندارد برای بخش بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در تارنما فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند شکیبیدن نیتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده بهره‌گیری شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.
ثبت اسم کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این تقسیم از سایت باید دقت شود که یک فرم کبیر با داده های بسیار در روبرو کاربر قرار نگیرد. باید شماری اطلاعات اندک در تقسیم نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و .
همچنین می تاب در مرحله ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست ارائه کرد لغایت در مرحله خرید تنها چند فیلد پیمان دیتا شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به چهره مرحله به مرحله دریافت کنید.


جلب اعتماد مشتریان
در روند کار سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp بهره‌گیری شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.   
امکان سنجش محصولات
مقایسه محصولات به نما مثل گرد از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خویش این امکان را می دهیم که بتواند خاصیت های چند محصول را با هم سنجش کرده و بهترین را برگزیدن نماید. در خرید های بعدی نیز از طریق وب سایت شما اقدام خواهد نمود. فلذا امکان سنجش محصولات احد از خاصیت های ضروری تارنما های فروشگاهی می باشد.

فعال کردن نقطه نظر ها 
یکی سایر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهیاهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، دسته دیدگاه های مشتریان را فعال کنید. فعالی کردن این تقسیم چندین برتری دارد که عبارتند از:
 
شما از این طریق می توانید محصولات خود را مورد رسیدگی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام احد از آنها را مشتریان بسیار نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خویش تکرار کنید و یا اینکه دیگر آن را تکرار ننمایید.
با این شغل مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. در واقع مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند عقیده خویش را در این سرنوشت بیان می کنند و مشتریان سایر می توانند آن نظرات را مشاهده کنند لغایت با محصول آشنایی اکثریت به دست آورند. 
کسب و کار شما با این گزینه در طراحی سایت فروشگاهیرونق بسیاری می گیرد، چرا که مشتریان با یکدیگر در ارتباط قرار می گیرند و نگرش های خود را در مورد محصول بیان می کنند. 
جستجوی محصول

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به تعقیب محصول باره عقیده خود هستید لغایت آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن فرآورده اغلب کنید. به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد عقیده خود را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. برخی از سایت هایی که به چهره طراحی سایت فروشگاهی در آوش تک  پیشرفته طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم مترقی نمی باشد و به همین علت مشتری نمی تواند فرآورده باره عقیده خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته پروا بسیاری داشته باشید لغایت بتوانید محصولات سایت خویش را به فروش برسانید.

 
روش های خرید در طراحی وب سایت فروشگاهی
پرداخت آنلاین
در این طریق پرداخت باید آغاز به صورت آنلاین برگ خرید را پرداخت کرده و پس از آن کالا برای شما ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه های دیجیتال فقط روش خرید پرداخت آنلاین می باشد.
پرداخت در محل
اغلب کاربران، طریق پرداخت در محل را ترجیح می دهند. به دلیل اینکه در این روش بردباری ی تفریق می یابد. این طریق به این چهره است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان مورد نظر، خرج آن پرداخت می شود.
هزینه طراحی سایت فروشگاه اختصاصی
با توجه به استانداردهای برنامه نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی، تعرفه تارنما تعیین می شود. هزینه طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان الی چند صد میلیون تومان متغیر می باشد. به راستی قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده است.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سایت ,طراحی ,مشتریان ,فروشگاهی ,جستجو ,کاربر ,طراحی سایت ,سایت فروشگاهی ,سایت فروشگاه ,داشته باشید ,پرداخت آنلاین ,بسیاری داشته باشید ,سایت فروشگاه اینترنتی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت آمينا گروپ امیر وای اس | amirYS خدمات فنی ومهندسی پالس کنترل liquid-analysis Privacy Policy Heather hell-girl Raduan